5/9/15

Premios Aurora 2015

Esti vienres 4 de setiembre, dende les 20 hores y nel Teatru Prendes de Candás, repartiéronse los Premios Aurora 2015 ente los participantes del XXV Salón de Teatru Costumista Asturianu de Candás, nuna divertida ceremonia nomada "Con la gala en los talones", escrita y dirixía por Alain Fernández, que tamién actuó na mesma, xunto a los ganadores de les categoríes artístiques de la anterior edición de los Aurora.
Alain Fernández y Armando Felgueroso

La Compañía Asturiana de Comedias comenzaba como principal favorita, al contar ná menos que con siete nominaciones pa Los carromateros, d'Eladio Verde, siguía pol Grupu de Teatru Santa Bárbara de Llaranes, con cuatro pa El molín encarnáu, de Carmen Campo. 

Teatru Carbayín actúo fuera de concursu, al presentar El candidatu, obra de José Ramón Oliva que contaba con Alain Fernández nel elencu.

Los Premios Aurora 2015 otorgaos pol xuráu del Salón fueron los siguientes:
  • Meyor direición: Eladio Sánchez, de la Compañía Asturiana de Comedias, por Los carromateros.
  • Meyor actriz: Chusa Juarros, de Teatro El Hórreo.
  • Meyor actor: Segis Meana, de Chanclos Asgaya.
  • Meyor actriz secundaria: Mª Elisa Álvarez, de Rosario Trabanco.
  • Meyor actor secundariu: Arsenio González, de la Compañía Asturiana de Comedias.
  • Meyor vestuariu y maquillaxe: Grupo de Teatro Santa Bárbara, por El molín encarnáu.
  • Meyor decoráu y iluminación: Grupo Xana de Perlora, por Mariposina.
El públicu del Teatru Prendes abonáu al Salón decidió, colos sos votos, que'l Premiu Aurora del Públicu a la Meyor Función fuera pa Cosas de la mi muyer de Teatro El Hórreo.

Galardonaos y elencu de la Gala
Por último, anque fuera'l primer premiu en ser entregáu, un xuráu d'espertos en lliteratura dramática, falló que'l Premiu Aurora al Meyor Testu Costumista Asturianu, sofitáu por FETEAS y l'Academia de la Llingua Asturiana, fuere pa Sergio Buelga, pola obra El faru.
Lleer más...