25/3/14

I Premios "Escenamateur" de les Artes Escéniques

Esti sábadu 22 de marzu, na Sala Manuel de Falla de la see de la SGAE en Madrid repartiéronse los I Premios "Escenamateur" de les Artes Escéniques, lo que vienen a ser el mayor reconocimientu al mundiu teatral aficionáu a nivel estatal (sicasí, dempués del Premiu Max de Teatru Amateur). Presentáronse a los premios 42 espectáculos d'ente les más de 300 compañíes miembros de la federación.

La gran ganadora fue la compañía "Taller de Teatro de Pinto", que llogró el premiu al Meyor Espectáculo, con La Puerta Estrecha y a la Meyor Direición, recayendo en  José Luis Molinero.

Hubo presencia asturiana, na figura del llangreanu Teatro "Kumen", quien taba nomináu en nueve categoríes por tres espectáculos (Anfitrión 2.11, Majestrix contra Quasimodo y Las troyanas) y de Maliayo Teatro, col so montaxe de La Ratonera.

Los premios fueron pa Paula Moya, na categoría de Meyor Interpretación Femenina pol so papel d' Hécuba na adautación (qu'ella mesma dirixió xunto a José Ramón López) del clásicu d'Eurípides Las troyanas. Suma y sigue, dempués de los galardones a la meyor actriz de los nel VII Festival de Teatru Amateur "Ciudad de Oviedo" y del IV Certamen Nacional de Teatro Amateur "Ciudad de Elche" (cites onde Las Troyanas fueron multipremiaes).

Teatro Kumen tamién protagonizó otros dos premios. El trabayu de Damián Vega por Majestrix contra Quasimodo quedó premiáu como la Meyor Escenografía. Pola so parte, Azucena Rico fízose col premiu al Meyor Vestuariu pol so llabor na obra Anfitrión 2.11.

Llista de premiaos
  • Meyor Espectáculo: La Puerta Estrecha, del Taller de Teatro de Pinto
  • Meyor Direición: José Luis Molinero, por La Puerta Estrecha del Taller de Teatro de Pinto.
  • Meyor Autor: Fulgen Valares, Comediantas, "De la Burla Teatro".
  • Meyor Interpretación Femenina: Paula Moya, por Hécuba de Las Troyanas (Kumen Teatro)
  • Meyor Interpretación Masculina: Antonio González Camacho, por Paulino en ¡Ay, Carmela! (Corocotta teatro).
  • Meyor Interpretación Femenina de Repartu: Carolina Palacios, por Lachesis en Melvin y sus hermanas (Compañía Cuatro Gatos)
  • Meyor Interpretación Masculina de Repartu: Juan Luis Navarro, por la Hermana Brígida en Las hijas de Santa Inés (Compañía Carpe Diem)
  • Meyor Escenografía: Damián Vega y Kumen Teatro, por Majestrix contra Quasimodo.
  • Meyor Vestuariu: Azucena Rico, por Anfitrión 2.11 (Kumen Teatro)
  • Premiu "Europa" al Meyor Espectáculu non español de la Comunidá Europea: Milhoes de contos, de la compañía portuguesa Pateo das galhinas.
  •  Premio a la entidá o persona que destacare nel so apoyu a les Artes Escéniques Amateur: Carlos Taberneiro.
(Picar nestos enllaces pa más información sobre los premios y los nominaos)


Gala d'entrega de los I Premios Escenamateur

Lleer más...