30/9/14

microTeatro



Los teatreros tamos d'enhorabona pol estrenu d'un nuevu espaciu teatral n'Asturies. Trátase de la Sala de microTeatro, l'últimu poryeutu de tallerActor.

El "microteatru" ye un xéneru que ta consolidáu nel Rstáu, como rempuesta a les desixencies impositives del Gobiernu y del mercáu: en tiempos de crisis, los espacios pequeños y los relatos curtios y direutos son más afayaízos pal productor y avérense más a los espeutadores. Sales pequeñes -como máximo pa dos docenes de persones-, espeutáculos de duración reducía -como muncho 20 minutos-, dellos pases por cada sesión y preciu reducíu y asequible -d'hasta 5 euros- son les claves del ésitu d'esti xéneru. Pero tovía nun esistía dengún espaciu dramáticu n'Asturies dedicáu al microteatru, mientres que nel restu yá son una realidá patente como alternativa pal ociu.
TallerActor va tresformar los fines de selmana el so taller de trabayu, asitiáu na cai Jacobo Olañeta, 7 de Xixón, nuna sala de microteatru, pa siguir col so enfotu de trabayar nesti xéneru teatral, que llevara a los sos integrantes a trabayar nos sitios más distintos (dende un vagón d'un tren a una bolera). Amás, la sala úfrese a toes aquelles persones qu'anden a la gueta d'un sitiu pa poder esponer el so trabayu dramáticu, orientáu al formatu curtiu.

Asina, el sábadu 27 de setiembre, estrenóse la sala con tres obres: Atraco a la 1 con Belen Burgo y Magda Arance; Promesas deshiratadas con Ana Martínez y Elías Ginés Gallego; y Julia vs Juana con Puerta Toñi y Pau Vegas. Un preciu de tres euros, dos pases (a les 21 y a les 22) y quince espeutadores por sesión fueren les claves del ésitu.


Y pa esti fin de selmana, ente otres, preséntase la obra Plan Z.


Dende'l teatreru vamos tar sollertes a les propuestes de la Sala de microTeatro. Un sitiu pequeñu pero granible, de xuru.
Lleer más...